Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ ΜΑΡΙΕΤΤΑΣ ΦΑΦΟΥΤΗ ''ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΜΑΓΕΙΡΙΣΣΑ, ΣΧΕΔΙΑΣΤΡΙΑ ΡΟΥΧΩΝ Ή ΚΟΜΜΩΤΡΙΑ''

Η Μαριέττα Φαφούτη ήρθε σαν την άνοιξη και έφερε τραγούδια... Τραγούδια που ''ανθίζουν'' οχι αστεία!!!



Όταν ακούς τη μουσική της το μυαλό σου γεμίζει με σύννεφα, θάλασσα, λειβάδια και δέντρα που ρίχνουν τα φύλλα τους. Η Μαριέττα φτιάχνει παρέες που εξερευνούν απάτητα δάση, πίνουν ποτά, παίζουν παιδικά παιχνίδια και ονειρεύονται οτι με αυτό ή το επόμενο τραγούδι μπορούν να ερωτευθούν ή να χωρίσουν χαρούμενοι. 
Να πούνε τα δικά τους, να ξεσκάσουν και να κάνουν μπάνιο σε παγωμένα νερά τη στιγμή που η ψυχή και το μυαλό θα ζεσταίνονται με μια φωνή που πατάει σε γη και ουρανό!!!

Μουσική για όλους ή μουσική για ''αληθινούς'' ακροατές;
Μουσική για όλους. Γιατί όλοι είναι εν δυνάμει «αληθινοί» ακροατές. Αρκεί να βρεθεί η κατάλληλη μουσική την κατάλληλη στιγμή για να τους προκαλέσει το λεγόμενο και πολυτιμότατο «σκίρτημα».

Τι αγαπάς; Τι σου χαλάει τη διάθεση; Πως αντιδράς;

Αγαπώ τις ζεστές αγκαλιές, τις θετικές σκέψεις, το να δίνεσαι ολοκληρωτικά στους ανθρώπους που αγαπάς. Ακόμα αγαπώ το μαγείρεμα και το νόστιμο φαγητό. Τη διάθεσή μου μπορεί να χαλάσει η γκρίνια, η μιζέρια, η αλαζονεία και τα ρατσιστικά σχόλια. Στα τρία πρώτα συνήθως εξαφανίζομαι. Στα ρατσιστικά σχόλια είτε θα εξαφανιστώ είτε θα τσακωθώ. Δεν αντέχω όταν με πνίγει το άδικο…

''Χάνεις'' τον χρόνο σου; Αμέ πως. Μου αρέσει πάρα πολύ να χαζεύω στο internet και να βλέπω στην τηλεόραση ό,τι μπορείς να φανταστείς. Με αυτό τον τρόπο αισθάνομαι πως βάζω σε τάξη τις άπειρες σκέψεις που περιτριγυρίζουν το μυαλό μου καθημερινά.

Αισθάνεσαι ότι αυτό που κάνεις έχει αντίκρισμα;
Αισθάνομαι ότι κυλάει όμορφα. Και ότι έχει αντίκρισμα έστω και σε λίγους ανθρώπους. Οπότε αμέσως αυτό το γεγονός με κάνει να πετάω από χαρά.

undisturbed bliss
Αν δεν είχες ασχοληθεί με τη μουσική θα γινόσουν μια στριφνή κριτικός των πάντων;
Χαχα !!καλέ όχι. Η στριφνή κριτική μακριά από εμάς. Αν δεν είχα ασχοληθεί με τη μουσική θα είχα ασχοληθεί με κάτι άλλο δημιουργικό. Θα ήθελα πολύ να γινόμουν μαγείρισσα, σχεδιάστρια ρούχων η κομμώτρια. Γενικά αγαπώ να δημιουργώ πράγματα που φέρνουν ευχαρίστηση στους άλλους.

Ποιές συμβουλές και κριτικές δεν αποδέχεσαι;
Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω λάβει κάποια πολύ αρνητική κριτική για να ξέρω αν θα με πληγώσει η όχι. Έχω δεχτεί όμως αυστηρές από δικούς μου ανθρώπους και είχα βρει την ηρεμία να τις μετρήσω ουσιαστικά και να μη με πιάσουν τα κλάματα.

Ελπίζεις ή επαναστατείς και διεκδικείς;
Το ένα δεν αναιρεί το άλλο. Πάντως επαναστάτης χωρίς αιτία δεν είμαι.  Και φροντίζω να διεκδικώ ό,τι μικρό πιστεύω ότι έχω κατακτήσει με κόπο και αγάπη. Όσο για την ελπίδα, έχω την τύχη να μπορώ να την ανακαλύπτω παντού. 


Παίρνεις την ευθύνη η κατηγορείς τους άλλους όταν κάτι πάει στραβά; Ως γνήσια ενοχικό άτομο συνήθως κατηγορώ πρώτα τον εαυτό μου.






Αντιγράφεις ή εμπνέεσαι; Τίποτα από τα δύο. Απλά κάθομαι στο πιάνο μου, αφήνω τα χέρια μου ελεύθερα και παίζουν μόνα τους ενώ εγώ τραγουδώ από πάνω ό,τι μου κατέβει στο μυαλό, συνήθως κάποια ακαταλαβίστικη γλώσσα. Τόσο απλά, τόσο φυσικά και τόσο αστεία.

Με τι έχεις συνδυάσει τη γεύση της μαύρης σοκολάτας; Ωχ τώρα εδώ στενοχωριέμαι λιγάκι, γιατί η μαύρη σοκολάτα είναι από τα ελάχιστα γλυκά που δεν τρώω… Συγνώμη…. :/


Marietta Fafouti and Band
Η μπάντα αποτελείται από τους:
Ευαγγελία Ξυνοπούλου: φωνητικά-κρουστά
Εύη Κουρτίδου: ακουστική κιθάρα-φωνητικά
Κωστής Καριτζής: βιολί-τρομπόνι
Θοδωρής Ζευκιλής: μπάσο-φωνητικά
Κώστας Χαλιώτης: τύμπανα
Λευτέρης Ξάνθης: ήχος
Οι φωτογραφίες είναι του antonis. | antonisphotography.com 
και της Κλαίρης Φαφούτη

Άνοιξη στην οθόνη του υπολογιστή σου... http://www.mariettafafouti.com






Για τα μάτια του darkchocolate! 

Πρωί στο γραφείο πίνοντας ζεστή σοκολατίτσα:)

1 σχόλιο: