Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

Η ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ LEON ''Η ΓΕΥΣΗ ΤΗΣ ΜΑΥΡΗΣ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΗ ΓΗ''

O LEON ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΕΝΟΣ ΟΥΡΑΝΙΟΥ ΤΟΞΟΥ 


Παίρνεις βαθιά ανάσα και πέφτεις στο νερό. 
Το κύμα σου κόβει την ανάσα, κοιτάζεις τον ήλιο που κάτω απο την θάλασσα μοιάζει με ουράνιο τόξο. Στις άκρες του κουβαλάει θησαυρούς και μουσική. Θέλεις να κολυμπήσεις...νιώθεις ζωντανός. 
Καλοκαίρια στην άμμο, φεγγάρια και ξαφνικά τρέχεις στον αγρό της εφηβικής σου ηλικίας. Σύννεφα, παγωμένος αέρας, σπασμένα κλαδιά, βρεγμένο χώμα. Το μόνο που σε σώζει είναι ο θησαυρός και η μουσική που έχεις φυλάξει απο το ουράνιο τόξο της παιδικής σου ηλικίας αλλά και το γιουκαλίλι του León 





Η μουσική ήταν μια συνειδητή επιλογή ή απλώς προέκυψε;
Ήταν πάντα για εμένα ένας τρόπος να ικανοποιώ την ανάγκη μου για έκφραση και αργότερα, συνειδητά, έγινε αυτό με το οποίο ήθελα να ασχοληθώ.

Είσαι άνθρωπος που πιστεύει στο τυχαίο ή στο μοιραίο;
Πιστεύω οτι υπάρχει το τυχαίο ή το μοιραίο όπως λέτε,αλλά δεν επιτρέπω σε αυτήν τη σκέψη να επηρρεάζει τη ζωή μου.Σε μεγάλο βαθμό,την τύχη μας την δημιουργούμε εμείς με τις πράξεις μας.

Υπάρχουν περισσότερες καλές ή κακές στιγμές στη μέχρι τώρα μουσική σου προσπάθεια;
Μέχρι τώρα,οι καλές στιγμές είναι μακράν περισσότερες.Οι κακές στιγμές ήταν λίγες αλλά με έχουν βοήθησει να μάθω.

Ποιοί στέκονται δίπλα σου και σε στηρίζουν; Ποιοί σε νοιάζονται;
Οι φίλοι μου,η οικογένεια μου και οι άνθρωποι που πιστεύουν σε μένα και την μουσική μου.

TIMELESS BEAUTY
Εσύ νοιάζεσαι περισσότερο για τον εαυτό σου ή για τους άλλους; Για ποιόν γράφεις μουσική;
Αυτό είναι ένα πολύ δύσκολο ερώτημα το οποίο δεν νομίζω πως μπορώ να απαντήσω.Πιστεύω πως κανείς δεν μπορεί να το απαντήσει γνωρίζοντας πραγματικά.Μπορώ να πώ μόνο πως νοιάζομαι για τους άλλους ανθρώπους και είναι η κύρια πήγη της έμπνευσης μου.Στο ερώτημα “για ποιόν γράφω μουσική” θα έλεγα και για τους δύο.

Ποιοί ακούνε τα τραγούδια σου και σε ποιά περίσταση ταιριάζουν περισσότερο; Γιορτή, έρωτα, μοναξιά ή αντίδραση;
Δεν ξέρω ποιοί ακούνε τη μουσική μου,δεν μπορούν να μπούν σε κάποια ειδική κατηγορία και να σας πώ την αλήθεια,χαίρομαι ιδιαίτερα γι αυτό.Από την αρχή ένιωθα την ανάγκη να κάνω μουσική που δεν θα έχει σκοπό να αποκλείσει κανέναν.Τα τραγούδια του δίσκου είναι αρκετά διαφορετικά μεταξύ τους,υπάρχουν μέσα κομμάτια που μιλούν για το θάνατο άλλα για έρωτα,για ταξίδια και για στιγμές ανεμελιάς και ευτυχίας.

Πάνω στη σκηνή ξεσκάς ή αγχώνεσαι για αυτό που πρέπει να γίνει για να είναι όλα σωστά και αψεγάδιαστα;
Γενικά νιώθω όμορφα στην σκηνή και όσο η μπάντα παίζει και γίνεται καλύτερη,τόσο απελευθερώνομαι και το απολαμβάνω.Το άγχος για να γίνουν όλα σωστά φυσικά και υπάρχει αλλά σταματάει όταν αρχίζει η συναυλία.

Σου αρέσουν τα λάθη, τα επιτρέπεις στον εαυτό σου; Τι έχεις μάθει απο αυτά που έχεις κάνει;
Είμαι αρκετά αυστηρός με τον εαυτό μου και αυτό δεν είναι πάντα καλό.Υπάρχουν στιγμές που πρέπει να επιβραβεύεις τον εαυτό σου.Προσπαθώ να μαθαίνω απο τα λάθη μου και να τα διορθώνω και σε αυτή την περίπτωση μπορείς μετά να γυρίζεις πίσω και να λές οτι και τα λάθη άξιζαν γιατί σε έκαναν καλύτερο.
  
Η μουσική είναι θέμα λογικής ή συναισθήματος;
Είναι συνδυασμός και των δύο.Απλώς για μένα,στον κόσμο μας,το συναίσθημα στη μουσική είναι πιο σπάνιο,πιο πολύτιμο και πιο δύσκολο.

AWAKE
Eίσαι επαναστάτης ή βολεύεσαι;
Δεν θέλω να χρησιμοποιήσω αυτήν την λέξη,γιατί ποιός πραγματικά ξέρει τι σημαίνει; Δεν βολεύομαι πάντως.Με απασχολούν οι καταστάσεις γύρω μου και θα ήθελα να δώ να αλλάζουν αρκετά πράγματα.

Ποιός είναι αυτός που σου κάνει την πιο αυστηρή κριτική;
Ο εαυτός μου κατ’αρχήν και δύο ή τρία άτομα που μου λένε πάντα την αλήθεια και γνωρίζουν αυτό που κάνω.

Είσαι απαιτητικός; Επιβάλλεσαι στις συνεργασίες σου ή σε ‘’παρασύρουν’’ οι άλλοι;
Σαν άνθρωπος δεν είμαι καθόλου αυταρχικός.Όσον αφορά την μουσική μου όμως είμαι ιδιαίτερα απαιτητικός με όλους τους ανθρώπους που συνεργάζομαι και θέλω να γίνονται τα πράγματα όπως τα προγραμματίζω.Πάντα σεβόμενος τους άλλους.

Τι ετοιμάζεις;
Θα συνεχίσω με τις συναυλίες στην Αθήνα και σε άλλες πόλεις και αρχίζω να δουλεύω νέα κομμάτια.

Περισσότερα όνειρα ή περισσότερες πράξεις; 
Περισσότερα όνειρα που να γίνονται πράξη.

Τι σου θυμίζει η γεύση μιας μαύρης σοκολάτας;
Την γή.Έχει μια γεύση αληθινή,αδιαπραγμάτευτη και ισσοροπημένη.



Άκουσε, γνώρισε, δες... http://leonmuzik.com/

Φωτογραφίες 3&4 ΤΗΕΟ VRANAS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου