Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

Η ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ ΑΝΔΡΙΑΝΑΣ ΜΠΑΜΠΑΛΗ..''Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΕΤΗ ΧΩΡΙΣ ΖΟΡΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ''



Η ΑΝΔΡΙΑΝΑ ΜΠΑΜΠΑΛΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ




Υπάρχουν τραγούδια και φωνές που μοιάζουν να έχουν μια κοντινή συγγένεια με την ψυχή σου. Τα ακούς με θέα το άπειρο, τη θάλασσα, τις βόλτες με νοικιασμένα, μικρά, αυτοκίνητα, στις βουτιές και στις θορυβώδεις συζητήσεις με αγαπημένους φίλους.
Και αντί για 3 μήνες έχεις ένα ωραιότατο δωδεκάμηνο καλοκαίρι...Γεμάτο καθαρό ήλιο και φως!





Έχεις αναγκαστεί να υπακούσεις σε μουσικούς κανόνες που κάποτε κορόιδευες;
Δεν ξέρω τι θεωρείς ακριβώς μουσικούς κανόνες. Τις αρχές μου δεν τις πρόδωσα ούτε και τον αρχικό μου στόχο. Μεγαλώνοντας βέβαια γινόμαστε λιγότερο αυστηροί και επικριτικοί γιατί καταλαβαίνουμε "τι εστί βερύκοκο"... Πάντως εκπτώσεις μουσικά και ηθικά δεν έκανα ποτε. Το λέω με σιγουριά.



Ποιά τραγούδια δεν ''κινδυνεύουν'' να ξεχαστούν; Τα τραγούδια που έχουν αλήθεια. Που έχουν γραφτεί δηλαδή μέσα από αληθινή ανάγκη έκφρασης κι όχι για να γεμίσουν τα tracks ενός δίσκου. Αυτά που κουβαλάνε αληθινό συναίσθημα του δημιουργού. Και νομίζω πως φαίνονται, ξεχωρίζουν...

Στην προσπάθεια να κάνεις καριέρα έχασες στιγμές και χρόνο που θα ήθελες πίσω;
Οχι.Η ζωή είναι πιο σημαντική από το κυνήγι της καριέρας. Μέσα απο τη δουλειά βέβαια έχω ζήσει πολύ όμορφα, έχω δεθεί με ανθρώπους, έχουμε περάσει πολλά καλά, άσχημα και ευτράπελα που τα θυμόμαστε ακόμα και κυρίως γελάμε. Ισως μερικά πράγματα και αποφάσεις να τις καθυστέρησα, αλλά όλα γίνονται για κάποιο λόγο τελικά..

Ποιά τραγούδια σου αρέσει να τραγουδάς και ποιά βαριέσαι εύκολα;
Υπάρχουν τραγούδια που τα λέω πολλά χρόνια τώρα, αλλά προσπαθώ να τα ανακαλύπτω ξανά για να μην τα βαριέμαι. Οταν τραγουδάω πάντως , ειδικά τα τελευταία χρόνια, κάτι μαγικό συμβαίνει και νιώθω μια απίστευτη ελευθερία.

Οι ξεχωριστοί άνθρωποι έχουν τον ''χώρο'' που τους αξίζει στην εποχή του στιγμιαίου ενθουσιασμού;
Τι να πω...δεν βλέπω πολύ "ξεχωριστό" πράγμα αλλά μια βαρετή ομοιότητα και μετριότητα, και κυρίως έλλειψη αυθεντικότητας. Ολοι θέλουν να γίνουν ο νέος "κάποιος" απο το παρελθόν. Δεν εφευρίσκει κανείς τον εαυτό του, δεν μπαίνει στο κόπο, απλά μιμείται κάποιον άλλο.



Με ποιά κριτήρια επιλέγεις συνεργασίες και ανθρώπους;
Με βάση το αν τα βρίσκουμε μουσικά, το γούστο και βέβαια το χαρακτήρα. Δεν έχω παράπονο έχω δουλέψει με καταπληκτικά παιδιά.
Γενικά δεν συμπαθώ τα ψώνια , τους μεγαλομανείς και διπρόσωπους. Κι αυτοί εμένα.

Σκέψη ή συναίσθημα;
Και τα δύο αρμονικά συνδυασμένα. 

Εσύ και οι άλλοι... Εγώ με συμπαθώ , όχι αρκετά όμως... Οι άλλοι,πραγματικά, δεν ξέρω. Μόνο η οικογένεια και 3,4 άλλοι σίγουρα. Εχω ψιλοαπογοητευτεί από το γεγονός ότι κάθε είδους συμπάθεια και αγάπη στηρίζεται σε κάτι που θέλουν οι άλλοι από εμάς. Κι εμείς από αυτούς βέβαια. Δεν ξέρω λοιπόν αλλά δεν είμαι καχύποπτη. Ολους τους συμπαθώ μέχρι αποδείξεως του εναντίου!


Η μουσική είναι επάγγελμα ή ένα τρελό ρίσκο;
Και τα δύο. Εχει αβεβαιότητα αλλά και πολλές ανταμοιβές, όχι οικονομικές πια! Η μουσική είναι τρόπος ζωής.

Πότε και γιατί θα εγκατέλειπες το τραγούδι;Αν έχανα τη φωνή μου ή την ακοή μου μαλλον. Δεν υπάρχει λόγος νομίζω. Α! Επίσης αν με παρακαλούσε ο κόσμος!

Είσαι φυγόπονη ή επίμονη;Και τα δυο για ένα μυστήριο λόγο. Εκεί που το βάζω κάτω, κάτι γίνεται και μου δίνει ξανά ώθηση. Γενικά πάντως η ζωή είναι βαρετή χωρίς ζόρι κι προσπάθεια.



Στα δύσκολα η τέχνη είνα διέξοδο και αφετηρία για κάτι καλύτερο; 
Ναι, στα ζόρια ανθίζει η τέχνη. Ισως γι'αυτό υπήρξε καθύζηση τα τελευταία χρόνια, λόγω υπερβολικού βολέματος και lifestyle (μπλιαχ). Περιμένουμε τα καλύτερα.


Μαύρη σοκολάτα ή άλλο γλυκό;
Μου αρέσει η μαύρη σοκολάτα. Αλλά και τα γλυκά πολύ. Συνήθως τα αποφεύγω… Τις μονές μέρες.

Τι λες και τι αισθάνεσαι για την καινούργια σου δισκογραφική δουλειά; Λέω ότι αισθάνομαι. Είναι εξαιρετική κι ας ακουστώ ψώνιο. Ωραία τραγούδια του Σέμση, ωραία λόγια του Μωραίτη, Ενορχηστρώσεις απογειωτικές του Κατσουπάκη κ Σέμση και εμένα άσε με...
Τι ετοιμάζεις; Μουσικές τραγούδια κι ότι άλλο προκύψει. Ολα είναι πιθανά!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου