Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

EXCLUSIVE INTERVIEW- CONYA DOSS ''A GREAT VOICE...A GREAT MOM''


It’s a summer night. Everything seems perfect. One cd plays non-stop. The music touches your mind and soul. It’s the ‘’Blu Transition’’ by Conya Doss. Her music is an organic experience with sweet tracks (feels like you can taste strawberry jam) and her voice magic (can imprison your mind). 
You feel that you found everything with her!


How can you describe your new album Blu Transition? How your child’s birth helped your inspiration? 
Blu Τransition is a representation of where I was at during its creation. It's a body of work that was very therapeutic for me especially during my pregnancy, there were several deaths including my father. Becoming pregnant was quite a surprise. So transitions of giving life and the losses lives were life altering. Both sides of Blue, one being feelings of sadness and the other blue representing heavenly and serenity. So Blu transition has dual meanings. My son brought a balance and motherhood is amazing and surreal for me. My son inspired me every portion of the day.



You write music that can touch our souls. How important is for you to offer good music to your fans? 
It is extremely important, as music is a very useful tool that connects experiences that I go through as well my fans. When they are feeling it, it means so much to me that my craft is valued.

You worked as a teacher of children with special needs. Is this something that changed the way you think and create?
Oh yes, it gives me a sense of humility to appreciate every aspect of life and avoid sweating the small stuff.



What dreams do you have for the future? 
To continue to create music that touches and inspires. Work on being that best mom that I can be.

What reminds you the taste of Dark Chocolate? 
The sweet kisses that I receive from my little dark chocolate drop baby boy!!!!!!






Είναι μια καλοκαιρινή νύχτα που όλα μοιάζουν τέλεια! Ένα cd παίζει ασταμάτητα. Η μουσική αγγίζει το μυαλό και την ψυχή σου. Είναι το Blu Transition της Conya Doss. Μια από τις πιο σημαντικές φωνές της σύγχρονης soul που γράφει και κάνει παραγωγή στα τραγούδια της. Τραγούδια που φυλακίζουν την καρδιά και το μυαλό σου! 

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ ΓΙΑΝΝΗ ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΗ 


Πως μπορείς να περιγράψεις το καινούργιο σου album Blue Transition; Τι ρόλο έπαιξε η γέννηση του παιδιού σου στην δημιουργία του;Το Blu Transition είναι μια παρουσίαση για το που ήμουν κατά τη διάρκεια της δημιουργίας του. Είναι μια δουλειά που ήταν πολύ θεραπευτική για εμένα, ειδικά κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης μου. Υπήρξαν πολλοί θάνατοι κι ανάμεσα τους κι ο θάνατος του πατέρα μου. Το ότι έμεινα έγκυος ήταν πραγματική έκπληξη. Η μετάβαση από το να φέρνεις μια ζωή στον κόσμο στο να χάνεις δικούς σου ανθρώπους σου αλλάζει την ζωή. Υπάρχουν κι οι δύο πλευρές του μπλε. Από την μια το μπλε που συμβολίζει την θλίψη κι από την άλλη το μπλε του ουρανού και της γαλήνης. Έτσι ο δίσκος έχει διπλή σημασία. Ο γιος μου έφερε την ισορροπία κι η μητρότητα είναι για εμένα καταπληκτική αλλά και σουρεαλιστική! Ο γιος μου ενέπνευσε κάθε στιγμή της ημέρας.

Πόσο σημαντικό είναι για εσένα να προσφέρεις καλή μουσική στο κοινό σου; Είναι πολύ σημαντικό, αφού η μουσική είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο που συνδέει τις εμπειρίες που έχω περάσει με αυτές των θαυμαστών μου. Κι όταν το νιώθουν αυτό είναι πολύ σημαντικό για εμένα γιατί νιώθω πως η τέχνη μου έχει εκτιμηθεί.

Έχεις εργαστεί κι ως δασκάλα σε παιδιά με ειδικές ανάγκες. Αυτό άλλαξε τον τρόπο που σκέφτεσαι και δημιουργείς; Ναι! Μου δίνει μια αίσθηση ταπεινότητας για να μπορώ να εκτιμήσω κάθε πλευρά της ζωής και να αποφύγω να απαξιώνω τις απλές στιγμές.

Τι όνειρα έχεις για το μέλλον; Να συνεχίσω να κάνω μουσική που εμπνέει κι αγγίζει το κοινό. Και δουλεύω πολύ για να γίνω όσο καλύτερη μάνα μπορώ!

Τι σου θυμίζει η γεύση της μαύρης σοκολάτας; Τα γλυκά φιλιά που παίρνω από τη δική μου μαύρη σοκολατένια σταγόνα, το αγοράκι μου!!!!!!


official site conya doss

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου