Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

H ILIA DARLIN ΛΕΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΦΟΡΕΜΑΤΟΣ... TALK OF THE TOWN ΚΑΙ ΜΗ...ΕΡΕΥΝΑ!!!


dressed for success 

Μπορεί να υπερβάλλω αλλά το φόρεμα της ILIA DARLIN είναι το σύμβολο μιας ολόκληρης γενιάς. 
Η μοναδική pop diva, που μετά το pop δεν έχει σταματημό, διηγείται ένα παραμύθι μόδας με πρωταγωνιστή το φόρεμα που συζητήθηκε όσο λίγα... 
Η Σταχτοπούτα, ο παπουτσωμένος γάτος και η Αλική στην χώρα των θαυμάτων ξαπλώνουν στα πόδια της και...δώσε κλώτσο να γυρίσει!!! 



ILIA DARLIN: Να ξεκινήσω λέγοντας πως το φόρεμα αυτό το έφτιαξα μόνη μου.
Ήθελα να φτιάξω κάτι που θα πήγαινε στο σώμα μου, με ιδιαίτερη έμφαση στα fluo στοιχεία, μιας και αυτό τον καιρό έχω μια εμμονή με τα fluo.
Έχω υπάρξει αθλήτρια καλλιτεχνικού πατινάζ και πάντα μου άρεσαν τα κοστούμια μας αφού, πολλές φορές, έδιναν την αίσθηση του γυμνού χωρίς όμως να είναι.
Με το mesh,τη fluo δαντέλα και το μεταξωτό τούλι έφτιαξα ένα ολόγυμνο-full-cover red-carpet dress.
Μου έκανε εντύπωση το πόσο πολύ συζητήθηκε από τα media και με έκανε να θέλω ακόμα πιο πολύ να προσπαθήσω να υποστηρίξω αυτή τη γεννιά στην Ελλάδα που φοράει και κάνει ό,τι την εκφράζει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου